نوروز 1401

بچه ها جونم سلااااااام و صد سلااام به روی ماه تکتکتون.

بی اندازه دلتنگ اینجا بودم و بی اندازه خوشحالم که دوباره مینویسم و کیف میکنم.


عید و سال نو به همتون مبارک باشه و الهی سال خوب وخفنی داشته باشید.


من از پس یه حال خوب ، یه آرامش بعد از طوفان و حس یه کشتی شکسته ی به ساحل رسیده مینویسم . و همش حس میکنم لیاقتشو داشتم که باز روی این آرامش رو ببینم :)


خیلی کلی اگه بخوام بگم سیاوش احوالش خیلی بهتره. میدونم که چند روزیه سر کار میره. ولی اینکه چه کاری و چند روز و کجا و چگونه نه خبرشو دارم نه بهم ربط داره در واقع.
هنوز نمیتونیم یه ربع با هم حرف بزنیم و دعوامون نشه.هنوز هر ارتباطی بیشتر از اونچه مربوط به پسرمونه خون منو به جوش میاره.ولی باز همه ی همه ی تلاشم ادامه ی مسیر جداییمون بدون دشمنیه.


از همه چیز مهمتر کوروش عزیزمه که خوب خدا رو شکر احوال و روحیه اش خیلی خوب شده. توی مهربون ترین ورژن خودشه و منم تا جایی که از دستم برمیاد برای شادیش همه کار میکنم.مشکلاتی که توی مدرسه در جریان بودن دیگه حل شدن و یه رضایت دو طرفه بین ما و مدرسه برقراره :)


درمورد خودم هم همونطور که گفتم آرومم. توی سیاهی اون افسردگی شدید با دوستی آشنا شدم که یه بار دیگه خدا پیامش رو از دهان اون به گوش من رسوند. دوباره لبهام به خنده باز شدن و فکر و انرژی ام یه جریان افتاد و با شروع هر روز نوشتن توی دفتر مخصوص و شکر گزاری کردن های صبحانه و شبانه ، دوباره زنده شدم.


یه کلیسا نزدیک خونه ام هست که حیاطش آرامگاهه و اونجا شده محل نیایش من. دیروز رو به روی سنگ یک آدمی به اسم لیچ که توی دهه ی دوم زندگیش قبل از اینکه من اصلا به دنیا بیام مرده بود نشستم و مراقبه کردم.

با خود لیچ و بعدش با خدای خوبم حرف زدم.


ذکر آرام بخش این روزهام فقط اینه که خدایا من تسلیم تو ام. کارهای منو به هر روشی که میدونی و در هر زمانی که خودت میدونی درست کن. من عجله ای ندارم. من نمیترسم. ایمان دارم که تو بهترین راهبری و به من از هر کسی مهربان تری.


توی برمینگام هم با یه پسری آشنا شدم که اقامت داره ، آدم خیلی خوبیه و با اینکه چند سال از من کوچکتره ، یکی از رفقای خوب زندگیم شده .مطلقا هیچ چیز به جز همین که گفتم در جریان نیست و من قراره به زودی از طریق همین آدم چند تا دوست خانم داشته باشم و بی اندازه خوشحالم.قشنگ اون تنهایی کذایی به سر رسیده :)


راستی یه لپ تاپ خیلی خفن هم خریدم و الان دارم با همون مینویسم و عشق میکنم.در واقع خواهرم برام خرید و من الان دارم ماهانه قسطش رو میدم.
برای خونه هم درخواست دادم که برم منچستر و الان منتظرم ببینم جور میشه یا نه. هرچی بشه خوبه. دیگه با ولع و بیتابی چیزی نمیخوام.
کارت اولیه ی گواهینامه رانندگیمم رسیده و الان میخوام برای امتحان تئوریش ثبت نام کنم.


هفته ی آینده هم فاینال زبان دارم و فاینال ریاضی هم بی اندازه نزدیکه...


کارهای ویزای دائمم هم داره پله پله جلو میره خدا رو شکر.


خلاصه که این هم از یه گزارش کلی از اوضاع من تو این دوران غیبت.

چند روز  پیش نشستم سنتور جانم رو هم کوک کردم و بی اندازه خوشحالم. دیگه هیچ دارویی بابت افسردگی هم نمیخورم و شدیدا احساس شفا و سلامتی میکنم.

باورتون میشه اگه بگم 5 سالگی جوجه ام هم نزدیکه؟؟ 

میخوام براش یه تبلت بخرم و هنوز نمیدونم چه مدلی.و به امید خدا میبرمش منچستر که تولد بازی کنیم و بهش خوش بگذره.

حالا بازم میام و سعی میکنم تند تند تر پست بذارم و وبلاگهاتونم بخونم و برگردیم به روزای خوب وبلاگ بازی...


برام از خودتون بگید شما هم... آقا من خیلی دوستتون دارم خوب :) باز بذارید بگم چقدر خوشحالم که پست میذارم و قراره کامنتهای شما رو بخونم و گپ بزنیم :)

میبوسم تک تکتون رو و فعلا به خدا میسپارمتون عزیزانم.

عالیه حال خوبتون مستدام :)

بله اتفاقا امروز تو بلاگر شناسی توجهم جلب شد که کورش به زودی میشه ۵ سالش ^_^ خوش بگذره تولد بازی :)

به عنوان یه یونایتدی دو آتیشه سلام منو خیلی به منچستر برسونید :)))

ممنونم آقا شهاب عزیز. 

تولد بازی برا ما که فقط بدو بدوعه ایشالا به خودش خوش بگذره حالا 😁

:) بابا منو وارد این بازی های فوتبالی نکنید

آخیش یه جون به جونام اضافه شد سالی که نکوست از بهارش پیداست انشالله تا آخر سال همینقدر پرانرژی و با انگیزه و پر قدرت برامون بنویسی و بنویسی

اوخیش... اون جونتو قربون آخههه


الهی آمین مهتاب جونم . مرسی مهربون

مینا جانم سلام

الهی شکر که خوبی و آرامش برقراره خیلی خوشحالم‌برات عزیزم البته که لیاقتشو داری حتی بیشتر از اینا

بعد مدتها همه چی هم خلاصه نوشتیا ولی خب خوبه که اتفاقات خوبی هستن اما تو مطمعنی از اینکه بری منچستر؟ نمیترسی از اینکه بگن ما تورو زیر بال و پر گرفتیم؟ آخه من متاسفانه از این قضیه تو زندگیم میترسم

سلام به تو و اون اسم دلبرت آخه.

ممنونم از محبتت .الهی آمین

درمورد منچستر فکرم رو رو فکر مائده گذاشتم راستش و خیلی زیاد دو دو تا چهار تا کردم. اگه برم که سعی میکنم از اول مرزهای خودم رو مشخص کنم اونجا و رفت و آمدم رو هم کنترل میکنم . باز اگه خیره الهی جور شه.اگه نه موندنی شم همینجا 

سال نو توام مبارک قشنگم. ♡

چقددددر خوشحال شدم همچین پست پر انرژی ازت خوندم :*

اصلن وقتی جواب کامنتم خوندم، حس کردم که خداروشکر حالت خوبه ♡

من هم خوبم. :) 

به خدا میسپارمت و ازش میخوام که بهترین ها رو سر راهت قرار بده.

کوروش مهربونم ببوس :*

مرررسی رها جونم.

خدا رو شکر که دوستایی مثل شماها دارم که از خوشی من سرخوش میشید .
شکر که خوبی رها . 
برای تو هم همین باشه عزیزم .
ممنونم

سلام مینا جون، خوشحالم از حال خوبت، حرفی ندارم فقط تحسینت میکنم برات بهترینها را از خدا میخوام و آرامش، اون رقصت با کوروش را چندین بار نگاه کردم، اون دلتنگی و ذوقت از باز کردن بسته ایران را با اشکم نوازش دادم، برای اون مگنولیای قشنگ غش کردم، دلم میخواست محکم بغلت کنم، دست خواهرت درد نکنه که همراهت هست و تنهات نگذاشته، چه خوبه که شاکری، شنگول من، منگول من، حبه ی انگور من😘

سلام به روی ماهت سونیای عزیزم.

واقعا با این حرفهات و احساسات خوبت منم الان دلم خواست بغلت کنم دخترررر
جیگرتو برم آخه .

سلام مینا جون، چقدر من خوشحالم که بیدار شدم پست پر از خبرهای خوب تو رو با چشم های نیمه باز خوندم. به سلامتی و دل خوش. خداروشکر که خوبین جفتتون و بهتر هم قراره بشین.
 

عزیز دلم سلام مرسی از این انرژی و مهربونی که ریختی تو این کامنت آخه.

میبوسمت

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ** ***** ** * *******  ** **** ** ** *** ** ****** ******* ***** ** ** **** **** ** **** * ******* ****** *** *** ******* **** **** ****** * **** **** *** ******* ****** 😂😂😂 

 

حال دلم خوب شد. یاد روز و شبایی میوفتادم که بدترین بود حالم . وسط بغض و گریه بهت پیام میدادم مینا تو قوی تر از این حرفایی. تو از پسش برمیای. میگذره 

و ببین مینا خانم الان داره چی میگه ؟! بله بله... گذشت . و به خیر هم گذشت . آقا به به اصن 

به به

بر طبل شادانه بکوب رسما

موچ زیاد بهت مینا جانم. همیشه خوشحال ببینمت 

ایشالا که خطوط اولیه ی این کامنت موقع تایید خودبه خود سانسور می شود ؛؛؛))))

 

خدا خفت نکنه خوب؟؟؟

آرزو خیلی خوبی . مرسی بابت اون شبا من بی اندازه براشون شکرگزاری کردم .

جیگرتو برم من. بوس بهت

شروع امروزم با یک پست سراسر حال خوب :)

بی نهایت خوشحالم برای خودت مینا و برای کوروش عزیزم..

 

وقتی گفتی جوجه داره 5 ساله میشه یک بغض سرشار از شادی گلومو گرفت...

یاد روزهای بارداری افتادم...

چالش هایی که گذروندی ...

و نقطه ای که الان هستی 

خوشحالم مینا

خیلی خوشحالم

 

 

به به . مرسی عزیز دل


ببین ؟ من هر بار با این فکر که داره بزرگ میشه نگاهش میکنم بغض و خوشحالیه میاد . 
منم خوشحالم . مرسی دوستم

۰۸ فروردين ۱۲:۱۲ عارفه صاد

خدا رو شکر، خدا رو شکر، خدا رو شکر :))))

مرسی مررررسی

طلوع روزهای روشنت مبارک عزیزم💜💜💜

قلبم به وجد اومد از خوندن اینهمه خبر خوب🥰

بنظرم مفید ترین قسمتهای زندگیت همین روزهایی بوده ک گذروندی و خواهی گذروند.

پر از امید...اعتماد...توکل...رضایت و تسلیم.

 

گرمای عشق و جوشش الهی گوارای وجودت💋

بازم برامون بنویس🌻

مرررسی مینای قشنگ

قلبت همیشه خوش باشه عزیزم
آره قطعا این سالهای اخیر نقطه ی عطف زندگیم بوده
عزیزمی چشم

سلام مینای عزیز

نوروز تو هم مبارک

چی بهتر از این، لبخند رو لبات، آرامش تو قلبت جریان پیدا کرده و خدایی که بی‌اندازه موج میزنه در تمام لحظاتت.

همیشه شاد و دلخوش بخونمت انشالله

سلام به روی ماهت یگانه جانم


عزیزمی . تو هم شاد باشی 

کامنت من نرسیده آیا🙃🤔

چرا دخترم . صبور باش 😁😁

سلااام خدا رو شکر این بار که وبلاگتو چک کردم پست گذاشته بودی، مینا واقعا همینه که گفتی لیاقت دیدن این آرامش و داشتی...

مینا دیگه به لندن فکر نمیکنی؟ بخاطر گرون بودن زندگی اونجا یا دلیل دیگه منصرفت کرد؟

آخی... 5 سالگی... خدا رو شکر که 5 سالگی کوروش با پشت سر گذاشتن چالش ها میرسه و نگرانی هات بابت جوجه برطرف شده... 

عزیز دلم . مرسی که چک میکنی. 

لندن همیشه گوشه ی ذهنم هست مهسا اما ،الان بهش فکر نمی‌کنم.  اصلا بدون خونه دولتی نمیتونم اونجا ،هزینه ها کمرم رو میشکنه . نمیتونم همینجور فقط پاشم برم. من و کوروش نمیخوام دیگه تو سختی و فشار باشیم . فعلا گزینه ی بهتر منچستره

مرسی عزیزکم

سلام به به خیلی خوشحالم خداروشکر 

فقط زیاد خوشی تو جار نزن مردم چشم خوب ندارن خخخخخخ 

انشاالله همیشه بخندی 

برای منم دعا کن زودتر کارهای رفتنمون به کانادا جور شه😍انشاالله

مرسی دوستم . 


:) 

الهی آمین 

مینایی با خوندن پستت یه خنده ی گنده ی گنده رو صورتم بوووود کلی ذوق کردم، خداروشکررررر برای حال خوبت ایشالا همیشه ی همیشه اینجوری خوب پیش بره😘😘😘

عزیزکم مرررسی . الهی که صورتت همیشه شاد و بشاش باشه :)

سلام مینای عزیز سال نوت مبارررک💚🌱

چقدر حس خوب و انرژی‌بخشی داشت این پست، چقدر حس پذیرش و رضایت و تسلیم بودن توش موج میزد و این پیش‌زمینه‌ی درخششت خواهد بود...

همیشه تو کامنتهام بهت گفتم یه روز می‌درخشی، اشعه‌های طلایی‌رنگش داره نمایان میشه😊🌹❤️

سلام یه روی ماهت عزیزم

مرسی زیبا . الهی که مقدمه ی خوبی باشه .
واااای قلبممممم ... مرسی مهربون

مینا جانم

اصلا حتی یک ذره هم تردید نداشتم که همینقدر قوی برمیگردی..استوری رقصت عااالی بود دختر..

روزهای قشنگت مونده حالا..با دل پاکت برای منم دعا کن

عزیز دلمی صدفی جانم. مرسی که قوت قلبید اینهمه

الهی دلت روشت باشع غزیزع

۱۰ فروردين ۲۲:۴۲ آیدا سبزاندیش

سلامممم

کجا بودی دخترررر

فکر کنم آمدن فصل بهار زندگی همه ما رو بهتر کرده کلا فصل بهار فصل امیدواریه از خدا میخوام که به هر انچه دوست  داری برسی 

زندگی همینه

از حال خوب به حال بد از حال بد به حال خوب

ادم پله پله جلو میره و پیشرفت میکنه

سلاااام آیدا جانم.
ببین اینم هست. بالاخره سعدی جانم بیراه نگفته که "آدمی نیست که عاشق نشود وقت بهار"

خوشحالم تو هم حالت خوبه عزیزم

خیلی خوشحال شدم

خداروشکر بابت لبخندت

عزیزمی مرسی الهی تو هم همیشه اون لبخند فوق شیرینت رو لبت بدرخشه

اومدم کامنتارو خوندم و آخیش بابت حال خوبت ♥️

:) مرسی عشق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان