The end

دوستای گل گلابم سلام.

 

آقا عنوان چی میگه ؟

 

میفرماید که این آخرین پست این وبلاگه خوب؟؟؟

 

حدود شش سال و خرده ای هست که اینجا مینویسم . خیلی روزها و شبهای عجیبی رو اینجا پناه آوردم .

ولی واقعیت اینه حالا دیگه اینجا برام یه جورایی وصل به زندگی گذشتمه .

 

احساس میکنم حالا دیگه وقتشه مثل ترک زندگی قبلیم وبلاگی رو هم که بهش وصله ترک کنم .

 

و عجیب اینه که اصلا ناراحت نیستم .

 

نمیخوام خاطرات جدیدم قاطی خاطرات قبلیم بشن.

مهم تر اینکه هر بار اینجا رو باز میکنم پیش میاد برم یه چیزی از قبلا ها بخونم و خودم رو ناراحت کنم .

 

یه وبلاگ جدید خواهم زد . یه روزی ...

 

برام آدرس وبلاگهاتون رو بذارید توی کامنت اگه میخواید ادرس جدیدم رو داشته باشید.

یا برام آدرس ایمیل بذارید .

یا برام آی دی اینستا بذارید اگه توی کلوز فرند اینستاگرامم نیستید .

 

و لطفا اگه مدل زندگی منو نمیپسندید اصلا منو دنبال نکنید و وقتتون رو جاهای دیگه که با ارزشهاتون سازگاره بذارید.

این درست نیست پیگیر من باشید هی بیاید کامنت هایی بذارید که اینهمه دور از دوستی و مهره .

دوستتون دارم و امید که خیلی زود هم دیگه رو توی وبلاگ جدید پیدا کنیم و گپ و گفت های سازنده کنیم .یه روزی که مطمئن باشم میتونم خونه ی مجازی قشنگم رو درست مدیریت کنم ،به موقع بنویسم ، به موقع کامنتهاش رو تایید کنم و به موقع وبلاگهای دوستانم رو بخونم .

 

تا اون روز خدا پناهتون .

 

 

 

۱۸ شهریور ۱۴:۴۵ بهار از کویر

سلام مینا جان من فکر کنم فقط یه بار برات کامنت گذاشتم ولی همیشه از ته قلبم تحسین می کنم .تو یه شهر غریب اینقدر قشنگ از پس کارات بر میایی درسته که خیلی اذیت می شی و رنج می کشی ولی مطمئنم به زودی اون صبح روشن از راه می رسه .(من وبلاگ ندارم که ادرس بهت بدم ولی ما رو از خودت بی خبر نزار)

ممنونم زیبا

مینای عزیزم سلام‌امیدوارم خوب باشی

خب کاش الان وبلاگ جدید رو راه انداخته بودی و بعد میومدی خداحافظی میکردی از اینجا

اینطوری حس میکنم خیلی طول بکشه😬

 

:)

۲۲ شهریور ۱۸:۵۴ دریا نیما

زود زود وبلاگ جدیدتو بزن ...تنبلی نکنیا قشنگ جان

باوووشه

مینا من یه مدت بود نمیتونستم بیام توی مدیریت حسابم 

الان اومدم خوندمت 

مینا مثل همیشه محکم و قوی بمون سرپا باش بخاطر کوروش روزهای روشنت کنار پسرت میرسه عزیزدلم سیاورشم یه روزی به خودش میاد که دیگه واقعا دیره  

تا وقتی کنارش بودی اذیتت کرد و حالا که تیستی داره به روش خودش باز ازت خواهش میکنه برگردی تا باز همون کارارو تکرار کنه 

تو لیاقتت زندگی پر از عشقه و دور نیست ازت این زندگی  

هنیشه به یادتم عزیزم❤️

مرسی زیبا

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام مامان مینا

امیدوارم حالت خوب باشه،به نظرم تصمیم درستی گرفتی و کار خوبیه

منم برات احترام قائلم،امیدوارم وبلاگ جدید پر از اتفاقای مثبت و خوب باشه

من آدرس اینستام و میزارم که اگه قابل دونستی بهم پیام بدی

************

عزیز دلم سلام آدرس اینستاگرامی که برای من گذاشتید اشتباه بود . لطفا مجدد بذارید . یه دونه مشابهش رو پیدا کردم ولی این که شما گذاشتید بدون خط فاصله است .
لطفا اصلاح کنید .

سلام مینا جون من خیلی وقته دنبالت می کنم ولی وبلاگ ندارم آدرس اینستا مو میزارم برات عزیم دوست دارم سبک زندگی و طرز فکرتو می پسندم اگر دوست داشتی همراهت باشم ادرس و برام بفرست

rosakhodadad

آقا تو دختر دخترعموی شوهر من نیستی  ؟؟؟؟؟؟ :دی

مینا جانم سلام امیدوارم حالت خوب باشه 

نن دسترسی به اینستا ندارم و نمیدونم وبلاگ جدید زدی یانه چیکار کنم؟

سلام زیبا .
چی بگم ؟؟
 آدرس ایمیل بذار خوب .

سلام مینا. خوبی؟ اینستا فعالی مگه؟

من کلوزفرندت بودم.

سلام عزیزم آره اینستا هستم .
اگه بودی و دیگه نیستی لطفا یا برام کامنت بذار و آدرس پیج اینستاتو بذار یا همونجا بهم دایرکت بده .
ببخش دیر جواب میدم انقدر. بوس بهت

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** *** **** ****

**** *** *** **** ***** **** ** *** ** **** ******** 

*** **** **** **** * **** *** *** **** ***** ********

**** ****** ***** **** **** ** **** ****** * ***** **** **** **** ** **** *****

 *************************

*** *** **** ****** **** **** ******

**** *** ** *** **** ***** ** **** **** * ***** ***** *** ** ** **** ***** ** ** ** *** *** **** ******* ** ** *** *********** ** **** ** *** ** **** ***** ** **** ******* **** **** *** ********

 

عزیز توی وبلاگ خودت جوابتو دادم

۱۳ آبان ۱۵:۳۶ توکــا (:

مینا منتظر آدرس جدیدتم :)

به به عروس گلممممم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **** **** ** ***** **** ***** **** ** 

****** ****** ** ****

فقط همینقدر بگم که برات آرزوی بهترینها رو دارم کنار پسر گلت 

مواظب خودت و کوروشمون باش💜🌹

 

 

 

 

 

میترا جان؟؟ قشتگم سلااام. دوستم من بهت دایرکت دادم امروز . چک کن لطفا . اگه نیومده بود دوباره برا آدرس بذار. سه تا آندرلاین بین دو تا کلمه ی آدرست بود درسته ؟

یا اگه تو این شرایط دسترسی نداری به اینستا برام آی دی تلگرام بذار .

سلام مینا جان نه عزیزم چرا چی شد که همچین فکری کردین چی باعث شد فکر کنین که من دختر عموی همسر شما هستم

من اصالتا شمالی هستم البته مازندران 2 تا بچه دارم همسر مال تهرانه و 17 ساله تهران زندگی می کنم یعنی از بعد ازدواجم و شاغل تو داره بیمه سلامت هستم و اینکه پسرم 15 سالشه و دختر 13 سالشه دیگه نمیدونم چی باید بگم از خودم

عریرم اشتباه از من بود .
همسر سابق  یه دختر عمو داشت ماشالا سوراخی نموند که دنبال من نگشت و پیدام نکرد و شما تشابه اسمی داشتید . من عذر خواهی میکنم :)

سلام میناجون چه خبر عزیزم خوبی کاش میشد یه خبری هم از خودت به مابدی قشنگم چطوری پسرت چطوره خوبه اینستا هم دیگه نیستی عزیزمی

سلام زیبا . کی گفته اینستا نیستم ؟؟
 آدرس اینستاگرامتو برام بذار تا ببرمت کلوز فرند

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** *** ***** **** ***** **** **** ****** **** **** ** **** ** *** **** **** *** *** ***** *** **** ** ** ** **** ****

عزیزم ایمیلت رو چک کن

۰۳ دی ۱۴:۴۳ یک ایرانی

کاش می‌ دونستم وطنت رو به چی فروختی😐😶😶

امثال شما مگه از وطن چیزی برای ما گذاشته ؟ فروختنی ها رو که رهبرت فروخته و همچنان هم داره میفروشه .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان